Karriär

Att arbeta på Adestia

Vi bildade Adestia 2009. Under årens lopp har vår verksamhet vuxit kraftigt. Vi har vuxit ur gamla lokaler och vi har fått många nya kollegor. Våra medarbetare är vårt ansikte utåt och Adestias viktigaste resurs och vår verksamhet står och faller med dem alla. Det är inte våra produkter, tjänster eller lösningar som är avgörande för vår framgång, det är våra medarbetare.

”The Adestia Way” handlar inte bara om vårt erbjudande och affärsmodell. Det handlar om oss och alla våra medarbetare och hur vi varje dag agerar och skapar förtroende i våra möten med varandra, kunder, partners och leverantörer.

Vill du bli en av våra framtida nya kollegor?

Nedan ser du våra lediga tjänster just nu:

Ansök till tjänsten som AV och installationstekniker här! 

Ansök till tjänsten som Key Account Manager här!

Välkommen att träffa några av de våra!

Thomas Oscarsson
Installationstekniker

Thomas arbetar som installationstekniker och har ansvar över montering av all konferensteknik! Han har tidigare arbetat som ljud-, ljus- och bildtekniker på ett konferenscenter i Västerås, men valde att flytta hit till Stockholm för fem år sedan tack vare kärleken. Efter en anställning som mobilreparatör är han idag en del av team Adestia! Thomas beskriver sin erfarenhet av service som en av sina största styrkor i mötet med nya kunder.

– Jag trivs jag väldigt bra i rollen! Det är ett händelserikt jobb och jag gillar verkligen att ingen dag är den andra lik. Det är också spännande att företaget går igenom en slags förändringsfas i och med uppstarten efter coronarestriktionerna, berättar Thomas.

Angelica Sjöman
Inköp & Logistikkoordinator

Angelica innehar ett övergripande ansvar för koordinering av inköp, samt logistik kring projekt och lager. Utöver det ser hon över våra inkommande order och lägger beställningar.

– Jag är riktigt taggad på att fortsätta ta mig an min roll på Adestia och utvecklas både inom branschen och som person! Efter flera år av kontinuerlig karriärutveckling inom samma bransch kändes det helt rätt att testa på något nytt. I min roll uppskattar jag att arbetet är både utmanande och utvecklande. Det ger mig möjlighet att utnyttja min styrka – att lösa problem på ett organiserat sätt, berättar Angelica.

Fredrik Carlsson
Sälj och Marknadschef

Fredrik besitter gedigen erfarenhet inom affärsutveckling och har innan Adestia arbetat flera år med tillväxt på en internationell kommunikationsbyrå.

Hos oss på Adestia intar han rollen som Försäljning och Marknadschef – med fokus på att utveckla befintliga och potentiella affärsmöjligheter samt coacha och leda vårt team av duktiga säljare.

– Min styrka är att skapa långvariga kundrelationer som bygger på ömsesidigt förtroende och hitta lösningar som uppfyller kundens behov. Affärsdelen är min trygga punkt och det ska därför bli spännande att utmanas med produktsidan av verksamheten. Det som lockade mig med Adestia var värderingarna kring användarvänlighet, driftsäkerhet och hållbarhet – att skapa ett erbjudande där alla blir vinnare. Jag brinner verkligen för tillväxtresor och ser fram emot att bidra med utveckling som tar företaget ännu längre fram, berättar Fredrik.